19. apr. 2013

noget om en ny duft, plus lidt info om idag
































Sig hej til min nye ven, lola. Hun kom hjem til mig igår, og har allerede haft hende i brug idag. Min far købte den virkelig billigt af én af hans venner som åbenbart havde købt den i en eller anden taxfree shop. Den dufter virkelig godt og (som skrevet) været i brug idag. Jeg var inde i biografen og endelig se de urørlige, næsten alle mine veninder har set den (ja, mere end to gange) så idag skulle jeg altså se den med mami. Selv damen i slikbutikken, havde set den tre gange! Og god var den! Sindsygt fantastisk og rørende. Man gik ud af biografen, sådan varm om hjertet, hehe.<3


Hvad har i lavet idag?


-Kys<3


2 kommentarer:

  1. Den er så god den parfume!
    Kig gerne forbi: signne.blogspot.com :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er! Tjekker da lige din blog ud;))

      Knus

      Slet