19. jun. 2013

Summer is here!



Ligger pt. syg i min seng, imens bombning af paradis is, sol og sommer  spammes på insta. Jeg har også været det igår, men er ved at få det bedre. Forkølelse og ondt i halsen, fed kombi.

Nå men da jeg nok kommer imorgen, skal jeg have noget nyt på neglene. Elsker nailstation's fine sommer farver, min ynglings er nok den orange "coral queen" virkelig flot til solbrun sommer kulør!

Nu vil jeg hoppe tilbage i min seng, og blive rask.

Har forresten nogle nye køb at vise jer, de kommer snart ;)

Aloha<3






















3 kommentarer:

  1. Hej Ida. Rigtig fin blog, dine billeder er virkelig flotte! Jeg har for nogle måneder siden startet min blog, Blog By J. Håber du måske vil kigge forbi, blive læser, give en kommentar eller noget. Ville bliver rigtig glad! Er nu læser hos dig :)

    http://blog-by-j.blogspot.dk/

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Er virkelig glad over at du kan lide billederne;)

      Tjekker da lige din blog ud!! ;))

      Slet