20. apr. 2013

Nail it guurl


































En af mine y-lakker er mica rose, virkelig en fin forårs/sommer farve til neglene, kan kun glæde mig til at få den i brug igen. Den var faktisk købt som lidt af et scoop, da jeg kun skulle give en flad 20'er for den. Hvilket jo var insane billigt, plus at den næsten ikke var brugt!

emneskift

lever i disse lockout dage med massere af søvn, virkelig! Vågnede først kl halv 2 idag.. må seriøst til at stramme op med min døgnrytme, den er allerede røget ud på et forvirrende sidespor.. ellers idag har jeg siddet og læst lidt i det nye costume og drukket noget juice.. faktisk en halv liter juice for at være præcis. Selvom jeg bor en del væk fra parken på Østerbro, er der da stadig Justin fans der råber på gaden! Haha for ikke at tale om insta, hvor der bare bliver fyret godt op for kindmaling og JB love. Men det skal der jo også være plads til:) i det mindste for han at se en anden side af Danmark, i stedet for Herning sidste gang..

Hvad synes i om farven? Den er i en lidt lysere lyerød, end på billederne.<3



2 kommentarer: