21. apr. 2013

Ugen der gik

 | Jeg har haft mac dag med de sødeste mus | Spist lidt for meget love-box| Hygget med smukkeste eva |
| De har endelig tændt for vandet i springvandet, hurraa | fredag drak jeg lidt juice, appelsin og gulerod | senere den aften fandt jeg den tykke hund med det her ansigt, årh |

| Lørdag morgen brugt jeg lidt tid sammen med min nye parfume, så glad! | Søndag (idag) drak jeg smoothie og chai oppe på illums tagterrasse med søde alberte og Olga | Vi forsatte videre til kongensahave, med chips challenge skudt igang, hahah har vildt ondt imaven nu :( |
| Sluttede af med et selfie, hvor er vi flotte | Da jeg kom hjem fik jeg så lidt mere orden i min nye smykke æske | Og tilsidst det nye cover, glæder mig til at komme igang med det! |



Det er sådan lidt det jeg har lavet i løbet af den sidste uge, vi kan godt konkludere det ikke har været den sundeste.. men når ja. Spiste vidst lidt for meget lovebox, altså is 2 gange på en uge er vel ikke så slemt? Ups..


Håber i har det godt<3


Imorgen bliver en afslapinings dag for mit vedkommende, tror måske jeg smutter forbi torvehallerne? Who knows..



-Kys


5 kommentarer:

  1. Fine billeder :)
    signne.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er smykke æsken fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. den er fra en butik inde tæt ved strøget, som hedder guppy design :)

      Slet