20. maj 2013

Sunny day




































Endelig lidt sol, i forgår var det lækreste vejr i kbh, men igår var vi så tilbage tilbage til efterår, øv:( men idag er der lidt sol.. De sidste dag har jeg været sammen med pigerne, fredag var vi til fødselsdagsfest hos laura og blev der til lørdag, det var virkelig hyggeligt. Igår var jeg så sammen med anna, alberte og olga.. og fik da lige set the notebook én gang til.<3

Alt i alt en virkelig dejlig pinse!<3

Nu vil jeg lave lidt lektier og smutte ud i solen<3

God mandag, see ya

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte billeder! Hvad har du brugt til at redigere dem med? :)
    katrine-stoltenbegr.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak! Jeg bruger camera bag2 :)

      Slet
  2. Hvor er det nogle smukke billedere(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. årh tusind tak! :D

      tjekker lige din blog ud ;)

      Slet